Avatar billede argentea Nybegynder
04. januar 2009 - 09:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søger programmør til fælles projekt/virksomhed

Efter delvis at have været væk fra IT-verden i ca. 2 år vil jeg gerne tilbage igen. Derfor søger jeg en partner som er programmør.

Lidt om mig:

- Jeg er i starten af 30'erne
- Jeg har en videregående samfundsvidenskabelig uddannelse
- Jeg har startet og solgt et par succesfulde IT-virksomheder
- Jeg har succes med de projekter jeg laver
- Jeg ved alt om drift af virksomhed (jura, økonomi, marketing)
- Jeg kan ikke programmerer
- Jeg er direktør i en ikke IT-relateret virksomhed.
- Jeg er bosat ved Kolding

Projektet:

Website der henvender sig til et stor gruppe personer internationalt. Idéen er ikke ny, men den er bedre end de eksisterende løsninger. Der findes ingen god løsning i Skandinavien. Der er en betalingsløning baseret på et abonnement i projektet hvor intægterne skal komme fra.

Om dig:

- Du er min.18 år
- Du kan programmerer det du sætter dig for. Det du ikke umiddelbart kan programmerer kan du finde en løsning på.
- Du kan et af følgende sprog: php, asp, .net, Cold Fusion
- Du kan en af følgende databaser: mysql, mssql
- Du synes det kunne være sjovt at lave et website der vil blive brugt af mange.
- Du er bosat i Danmark (jeg kommer over hele landet hver måned)

Finansiering:

Jeg betaler hostingudgifter til et webshotel. Når løsningen er færdig finansiere jeg en server samt drift hos et hosting firma. Jeg får pengene retur når projektet giver et afkast.

Kan du ikke lave et million dollar design, så finansiere jeg et design som tilbagebetales når der kommer afkast.

Overskud/afkast fra projekt deles ligeligt mellem os.

Dvs. du skal ikke investerer penge, men tid.

Jeg vil tro vores tidsforbrug vil være tæt på identisk.

Mine opgaver:

- Konceptbeskrivelse
- Forretningsplan
- Drift af virksomhed
- Tekster til website
- Deltage aktivt i udviklen af websitet
- Kommunikation med interessenter

Dine opgaver:

- Programmerer løsningen ud fra konceptbeskrivelsen

Er du interesseret i at være med til at skabe et nyt website, så skriv til mig på itprojekt@forum.dk og skriv lige et par linier indeholdende:

Navn, by, alder, programmeringssprog og evt. erfaring

Jeg håber der er en derude som vil være med, og som kan afse nogle timer ugentligt til et spændende projekt.

Jeg besvarer alle henvendelser hurtigt med flere oplysninger. Har du spørgsmål, så send en mail. Jeg har ikke lyst til at diskuterer projektet i et forum.
Skriv i tråden hvis du ikke har fået svar inden for 24 timer. Så må der være sket en fejl.
Avatar billede fun22 Nybegynder
04. januar 2009 - 16:49 #1
Har smidt dig en mail :)

VH Jesper
Avatar billede argentea Nybegynder
04. januar 2009 - 16:57 #2
jeg skriver til dig i aften :)
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
04. januar 2009 - 18:53 #3
Hej Argentea

Smid mig en mail. Jeg kunne bestemt godt være interesseret.
Hurtigt om mig: 36 år. 15 års programmeringserfaring. Bosat i Silkeborg.
Mailadr : carsten snabela suurland punktum dk
Avatar billede argentea Nybegynder
04. januar 2009 - 22:31 #4
Hej Carsten,

Jeg snakker lige med fun22 først. Du hører fra mig inden for 48 timer hvis projektet stadig er ledigt.
Avatar billede LeaLarsen Nybegynder
12. februar 2009 - 20:58 #5
Jeg er ved at lave en hjemmeside, der skal være sat op som en datingside... oprettelse af bruger, login system, betalingssystem osv... jeg har alt indholdet, men men men mangler en der kan lave siden til mig... en webprogramør ??
Avatar billede davallen Nybegynder
27. november 2009 - 00:09 #6
Nu er jeg nysgerrig! Hvem valgte du og hvordan blev projektet?
Evt. et link til projektet?