Avatar billede grene Nybegynder
03. januar 2009 - 20:29 Der er 1 løsning

cpu. lagger v. spil

Hej folkens,

Jeg håber i kan hjælpe mig med et lille problem. Jeg har netop købt ny bærbar http://kundeservice.tdc.dk/privat/butik/publish.php?id=19232

Jeg har købt to nye spil need for speed og call of duty. Jeg kan simpelthen ikke forstå at jeg stort set ikke kan spille disse spil på computeren da jeg skulle mene at have nok cpu mv.

Er der noget som kender løsning på dette problem. Har endvidere søgt efter ny driver til grafikkortet men har ikke kunne finde det hverken på hp eller amds side.

Håber i kan hjælpe

mv grene
Avatar billede justrace Novice
03. januar 2009 - 22:31 #1
Nu er CoD NFS jo en ret kort beskrivelse af spillene. Der er jo himmelvid forskel på Call of Duty og så det sidste World at War.

Men generelt er grafikkortet ikke kraftigt nok til spil.

Løsningen er en bærbar der kan prale af at kunne games på, og det får du nok ikke fra HP eller for 8.000,-