Avatar billede jan1954dk Nybegynder
03. januar 2009 - 14:17 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Hakker når jeg Scroller

Hvad skal jeg gøre for at få stoppet hakkeriet på alle hjemmesider når jeg scroller det er ikke til at holde ud at se på...
Det ser helt forkert ud.
Hilsen
jan1954
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2009 - 14:23 #1
Lyder som om du har glemt at opdatere driveren til dit grafikkort :)
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2009 - 14:31 #2
Hej Jan

Prøv dette:

  Åben kontrolpanelet > Vælg "Klassisk visning" (hvis Vista) > Klik på "Enhedshåndtering"

Du ser nu en komplet liste over alle installerede appareter, drivere, himstregimser osv. på PC'en. Hvis du et sted i listen kan se et gult spørgsmålstegn/udråbstegn, så betyder det, at fx en bestemt driver ikke er installeret/opdateret korrekt.
Jeg vil nemlig gætte på, at der er problemer med driveren til dit grafikkort. Hvis det er tilfældet, så højreklik på dette gule spørgsmålstegn og klik "Opdatér" (eller noget lignende), og følg vejledningen. Det kræver nok, at du sætter din Driver-CD, som fulgte med, i PC'en, for at du kan installere det korrekt.

Prøv engang, om dette er problemet.

  // Steeven
Avatar billede jan1954dk Nybegynder
03. januar 2009 - 14:44 #3
Hej Steeven:
Tak for dit svar men det er ikke lige det der er galt...
Inde på min egen hjemmeside under links der hakker det så det ser helt forkert ud
http://www.jan1954.dk/Links/Links.htm

Men det gøe den ikke på min kones computer og sikkert heller ikke på din....
Med venlig hilsen
jan1954
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2009 - 15:08 #4
Nej, det gør det hverken på din kones eller på min computer, fordi problemet lægger på din egen PC og ikke på den bestemte hjemmeside.

Det samme problem gælder vel for alle andre hjemmesider, som du scroller på. Og også i fx Word-dokumenter, billeder osv., ikke sandt? Derfor lyder det som et grafikkort-problem.

  // Steeven
03. januar 2009 - 15:22 #5
100% et grafikkort/driver problem. Er set/oplevet mange gange...
Og du skal ikke bare bruge XP/Vista's standard driver!!!
Avatar billede jan1954dk Nybegynder
03. januar 2009 - 16:09 #6
Hej Larry:
Men det er jo bare det at alt virker jo perfekt bare ikke når jeg scroller på min egen hjemmeside hvor der er billeder men ikke på txt. filer
Avatar billede jan1954dk Nybegynder
03. januar 2009 - 16:11 #7
NB: til Larry:
Kan det ikke skyldes at der bare mangler et flugeben et eller andet sted
03. januar 2009 - 16:36 #8
... check din driver til din grafik-kort under alle omstændigheder...

Hvad 'hedder' din putter ? Model, fabrikat, type, ...
Hvilket OS (Styresystem) ?
Avatar billede jan1954dk Nybegynder
03. januar 2009 - 16:46 #9
Jeg har forstået dit budskab men alt det andet kan jeg ikke svare dig på det er en gammel slæde GG..
Men grafikkortet skriver ikke at der er nogle fejl såååå det er underligt....
men jeg har ikke så meget check på det, men jeg har gjort det som du skrev så tak for det alligevel....
Venlig hilsen jan
03. januar 2009 - 16:53 #10
... hvis man bruger "XP/Vista's standard driver" vil den _ikke_ melde fejl ell. lign. med sansynligvis opføre sig som du beskriver "scroller i vinduet..."

Hvad 'hedder' din putter ? Model, fabrikat, type, ...
Hvilket OS (Styresystem) ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2009 - 17:43 #11
Der er lukket...
Problem løst?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2009 - 17:58 #12
Det kan jeg se det ikke er, men eftersom spørgsmålet er lukket er det kun dem der deltager der vil kommentere.
jan1954dk - opret spørgsmålet på ny hvis du stadig har problemet.