Avatar billede arnebalsby Nybegynder
03. januar 2009 - 13:38 Der er 5 kommentarer

Kan ikke altid komme på trådløs, må vente.

Hej.

Et trådløst netværk virker ok, men ofte er det ikke på listen over trådløse netværk og så skal man bare vente 1 minut så kommer det frem. Eller opdatere netværkslisten, og så er den lang tid om at koble på.

Er der nogen der har nogen ideer til nogen indstillinger man kan ændre så at den kan komme hurtigere på og altid være klar ?

det kører p.t. med WPA.

Mvh
Avatar billede arnebalsby Nybegynder
03. januar 2009 - 13:39 #1
Det er en Linksys wrt54g ver 7. Jeg har opdateret firmware men det har vist ikke hjulpet.
Avatar billede kashmir0999 Nybegynder
03. januar 2009 - 13:51 #2
Det er højest sansynligt driveren til dit trådløse netkort der er problemet og ikke din router...
Avatar billede dragonknight Juniormester
03. januar 2009 - 16:45 #3
Eller forstyrelser fra nabonet.
Avatar billede arnebalsby Nybegynder
09. januar 2009 - 11:38 #4
Jeg har prøvet at slå sikkerhed fra, og ændre dens frekvens, men det stadig det samme.

Jeg tænker kan det ikke være hendes to trådløse telefoner som forstyrer ?
Avatar billede arnebalsby Nybegynder
09. januar 2009 - 11:39 #5
Det er ikke driveren til trådløs netkort, fordi det samme problem på flere forskellige computere.