Avatar billede ravnemor Juniormester
01. januar 2009 - 22:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Downloade musik fra tdc

Nu ville jeg lige tjekke min konto hos tdc, og hvor mange numre jeg kunne redownloade. Når jeg klikker på "Min konto", kommer den op og siger jeg skal være logget ind for at kunne se Min konto. Jamen så logger jeg da bare ind, men kan se at man ikke kan bruge Digital Signatur mere, så jeg får da logget ind med alm bruger, men den står stadig som om jeg ikke er logget ind, når jeg vælger min konto.

Det virker som om, det kun er folk der kan tage PLAY, der kan downloade musik nu, og det kan vi ikke.

Er der noget jeg har overset ?
Avatar billede Beach Mester
02. januar 2009 - 01:22 #1
Du skulle stadig gerne kunne logge ind med digital signatur her--->
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=./index.jsp&csref=_tdcforside_play

//Beach
Avatar billede ravnemor Juniormester
02. januar 2009 - 04:12 #2
Nej man kan ikke bruge digital signatur. Første gang jeg klikkede på linket for at logge på, fik jeg at vide at den udgår hos tdc, og valgte så nyt password. Når jeg prøver igen får jeg denne besked:

Digital Signatur udgår som login hos TDC
Du kan ikke længere benytte Digital Signatur som login på yousee.dk, tdconline.dk og tdc.dk.
Du skal i stedet benytte det TDC Login, som vi viste dig, sidst du loggede ind med din digitale signatur på vores hjemmeside.
Du kan stadigvæk benytte Digital Signatur på andre hjemmesider som: ToldSkat, Sygeforsikringen "danmark", kommunale hjemmesider osv.
Gå tilbage til yousee.dk,  tdconline.dk eller tdc.dk og log ind med dit TDC Login.

Når jeg så prøver at logge ind med alm bruger, så står der også i toppen at jeg er logget ind som xxxx, men når jeg så klikker Min konto, så for jeg at vide:

"Du skal logge ind, før du kan se Min konto"

Hvordan logger du selv ind ?
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
02. januar 2009 - 10:13 #3
Hej
Nu er det ikke fordi jeg kender noget til download af musik, men har du prøvet at din digitale signatur virker. Du kan tjekke den ved at logge på stat eller sådan noget
Avatar billede ravnemor Juniormester
02. januar 2009 - 11:01 #4
Den digitale signatur virker. Bruger den også på jobnet.
Avatar billede matthe Nybegynder
02. januar 2009 - 16:33 #5
Når du ikke er TDC kunde mere så kan du ikke bruge TDC play mere, jeg har selv stået ude i problemet da jeg heller ikke er TDC kunde mere. så du kan kun hente igen hvis du bliver TDC kunde eller vil betale pr nr du henter
Avatar billede ravnemor Juniormester
02. januar 2009 - 19:54 #6
matthe....jeg har ikke på noget tidspunkt kunne hente med PLAY, da jeg ikke har haft bredbånd. Men vi har TDC, både internet og fastnet. Jeg har hele tiden logget på, sat penge ind på min konto, og hentet musik for de penge jeg nu havde til rådighed på min konto. Jeg har så brugt digital signatur til at logge på med.

Jeg kan stadig logge på for at se regning osv, men ikke min konto. Jeg kan dog ændre mine kontooplysninger med mailadresse, skifte password osv, men jeg kan ikke komme ind i min konto.

Når jeg vil ændre indstillinger, klikker jeg oppe i højre hjørne hvor det står.

Argh må lige prøve onlinehjælpen derinde
Avatar billede ravnemor Juniormester
02. januar 2009 - 19:57 #7
Kan da sige, at når jeg har logget ind, får jeg en linie mere under linket til Min konto, hvor jeg kan redownloade uden login. Så skal jeg bruge kvitteringerne for de numre jeg tidligere har hentet, men de ligger på den harddisk der er brændt af. Derfor jeg ville ind og hente de numre jeg kunne se på min konto.
Avatar billede ravnemor Juniormester
02. januar 2009 - 21:01 #8
Nu fandt jeg da ud af det. Klikkede på

Opret TDC FAST TRACK

Og kunne ad den vej finde frem til nogle af de numre jeg tiligere har downloadet. Lidt omstændigt og ikke særlig logisk...
Avatar billede ravnemor Juniormester
02. januar 2009 - 21:02 #9
Tak for forsøget ellers