Avatar billede molly_h Nybegynder
31. december 2008 - 12:29 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Outlook office 2007 - emails væk eller findes de stadigvæk

Fik ved et uheld afinstalleret hele Office 2007 pakke med Outlook i, som jeg anvender til mine e-mails. Spørgsmål er nu følgende:

1. Er alle mine e-mails væk (har ikke taget backup med Outlook til .pst filen)?
2. Har forsøgt en test på en ny pc'er, hvor jeg først oprettede mapper, adresser og en enkelt kladde, hvorefter jeg afinstallerede hele Outlook office igen.
3. Bagefter geninstallerede jeg igen Outlook office og sørme, om ikke mine oprettede mapper, adresser og kladde stadigvæk var at finde. Kan det være rigtigt eller har jeg blot været heldig?
Avatar billede vejmand Juniormester
31. december 2008 - 12:36 #1
Prøv at søge efter *.pst
Jeg tror filen stadig er der, selv om du har afinstalleret Outlook.
Og så vil dine mails også være der, selv om du ikke har taget backup, de vil ligge i pst-filen.
Avatar billede molly_h Nybegynder
31. december 2008 - 13:02 #2
Ok, jeg prøver. Troede faktisk kun, at .pst filen blev oprettet, når man tog backup af sine mails osv.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
31. december 2008 - 13:19 #3
hvordan kan ved en fejl afinstaller så meget, det kunne være at du skulle overveje ikke at køre som administrator på din pc
men default placering af pst filer er
C:\Documents and Settings\din profil\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
Avatar billede molly_h Nybegynder
31. december 2008 - 14:14 #4
God point jonah.hex, det vil jeg selvfølgelig overveje.
Avatar billede molly_h Nybegynder
31. december 2008 - 14:16 #5
.pst filen er fundet. Tak for hjælpen.
Avatar billede vejmand Juniormester
31. december 2008 - 14:18 #6
molly_h >> En anden gang, husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point for den hjælp man modtager.

Godt nytår.
Avatar billede molly_h Nybegynder
31. december 2008 - 14:21 #7
Ok vejmand. Lidt ny her :-). Har du fået dine 60 point eller?
Avatar billede vejmand Juniormester
31. december 2008 - 14:24 #8
Lidt ny????

Brugernavn molly_h
Point 10.615
Placering 7403
Oprettet onsdag, 16. april 2003, kl. 13:36

Nej, jeg har ikke fået point, du tog dem jo selv tilbage.
Men pyt med det for denne gang, bare husk til en anden gang at sende som "Kommentar".
Avatar billede molly_h Nybegynder
31. december 2008 - 14:29 #9
Tusind tak for oplysningerne og hjælpen. Ja, det er korrekt med ovenstående. Men har faktisk ikke været her siden :-). Men nu er jeg da opdateret.