Avatar billede jschultz Nybegynder
31. december 2008 - 10:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ang. NLite XP og Lenovo System Update

Hej alle eksperter (måske mest henvendt til dem der har prøvet at lave en trimmet version af XP med nLite og bruger IBM/Lenovo Thinkpad).
Efter at have lavet min egen XP Pro version med NLite, unattended installation, med SP3 integreret, og slået en hel del ting fra, så kan jeg ikke få System Update til at virke. Den kan godt starte og registrere model nr. Men når den har kørt lidt melder den "Der er ikke tilstrækkelig diskplads til at udføre den ønskede handling". Har prøvet at opdatere med System Update et utal af gange så jeg kender den ud og ind. Men denne fejl kan jeg sgu ikke finde en løsning på.
Der må jo være noget i NLite der påvirker den, men HVAD!!
Avatar billede jschultz Nybegynder
31. december 2008 - 10:45 #1
Jeg kan tilføje at jeg har sammenlignet de services System update bruger på Nlite version af XP og en normal XP, og de ser ens ud.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2008 - 10:56 #2
http://www.nliteos.com/guide/part3.html

oppe foroven vises gennemgangen af hvordan du gør trin for trin
Avatar billede jschultz Nybegynder
31. december 2008 - 12:03 #3
Tak for svaret men problemet er ikke hvordan jeg laver en Nlite installation. Det er snarere hvad der sker med System update, så det ikke virker.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2008 - 12:24 #4
ja det er jo der er meningen du måske kan lure via guiden. da jeg lavede min for længe siden virkede den heller ikke korrekt.(vista bruger)

jeg brugte så en genskrivebar skive næste gang og lavede den efter denne guide.

http://www.msfn.org/board/index.php?showforum=89
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2012 - 16:07 #5
var det løsningen