Avatar billede vante Nybegynder
31. december 2008 - 00:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med Wampserver 2 og php.ini

Hej Eksperten

Jeg har problemer med min nyinstalleret wampserver 2. Alt virker undtagen det at jeg ikke kan slå Notice (fejl) fra. selv om jeg går ind i den rigtige php.ini fil og ud for error_reporting skriver E_ALL & ~E_NOTICE hjælper det lige lidt. Den viser mig stadigvæk alle fejl meldinger. Jeg kan via wamp menuen ændre så jeg slet ikke får nogen fejlmeldinger, men det holder heller ikke i længden.

Så det ville være super fedt hvis nogle af jer kunne hjælpe?

Mvh
Vante
Avatar billede kkrasmussen Nybegynder
05. januar 2009 - 10:55 #1
Husker du at genstarte servicen?
(dumt spørgsmål da dit spørgsmål er et godt stykke tid gammelt, og derfor har din comp garanteret været slukket og tændt igen)
Avatar billede vante Nybegynder
08. januar 2009 - 00:13 #2
ja, jeg har husket at genstarte servicen, hver gang jeg laver en ændring i php.ini filen. Computeren har ligeledes været slukket og tændt igen flere gange. :P

Har du andre forslag, har desværre endnu ikke fået løst mit problem. :-(
Avatar billede vante Nybegynder
23. marts 2009 - 22:20 #3
Nu har jeg fået løst det. Tilfældigvis en dag skrev jeg det ind igen og nu virker det...fatter ingenting, men sådan kan det gå nogen gange.