Avatar billede gunfar Nybegynder
30. december 2008 - 19:35 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

knækket opladerstik i bærbar

hej
jeg har en acer aspire 5610z
hvor stikket til oplader er knækket i pc.en hvordan ordnes dette billigst og kan man lodde ny stik på selv evt.
og hvor finder man sådan et stik / forretning,,
Avatar billede haverslev Novice
30. december 2008 - 19:51 #1
Hvis du er lidt snild på fingrene, så kan du selv skifte det.
RS Components har stort set alle slags stik - køber selv div. hos dem.
nu ved jeg ikke lige hvordan et stik til en Acer Aspire 5610z ser ud, men tjek selv:
http://dk.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=retrieveTfg&binCount=63&Ne=4294958064&N=4294965727+4294954758
Avatar billede gunfar Nybegynder
30. december 2008 - 20:42 #2
hej

har kigget på dit link ,,men kan ikke rigtig finde stikket
har taget billeder af pc samt det stik som er knækket af

disse kan sendes fra min diverse mail

gunfar@forum.dk

ved ikke lige hvordan jeg ligger billeder herind så derfor denne mailadr
Avatar billede thov Forsker
31. december 2008 - 01:35 #3
Du kan uploade billeder på www.peecee.dk og poste linket til billedet her.
Avatar billede gunfar Nybegynder
31. december 2008 - 16:13 #4
http://peecee.dk/upload/view/147247
håber det er nok

godt nytår
Avatar billede gunfar Nybegynder
31. december 2008 - 16:32 #5
Avatar billede gunfar Nybegynder
02. januar 2009 - 23:56 #6
Hej

har været ved en kammi som dog er radio mand men han turde ikke i første omgang at gøre noget da det ikke er nemt at se sig ud af hvorledes / hvor meget der skal skilles ad for at komme til bundkortet
har forøvrigt været på en side hvor evt reservedele kunne købes
http://pchub.com men kender den ikke

har fundet noget herom også på disse 2 link
http://groups.google.com/group/dk.edb.

SearchItem.aspx?ft=aspire+1310&x=22&y=11

er der nogen steder hvor man kan se en tegning af opbygningen af pc-eren
Avatar billede gunfar Nybegynder
04. januar 2009 - 20:20 #7
her er mine billeder ige

og det er kun dem af pc der er mine
tror de andre link har mistet div billeder

http://peecee.dk/upload/view/147811
http://peecee.dk/upload/view/147812
Avatar billede gunfar Nybegynder
05. januar 2009 - 23:39 #8
hej
jeg kæmper videre
et liie fif.til når man skiller noget
jeg har mærket med en stiftfedtpen hvor skruene sidder inden jeg skiller det af
og skriver på dækslet hvor mange skruer der hører til hvor  og kommer så hver portion i en lille plast pose

her er en ny serie billeder

bemærk især billederne med -1 nummer..  nummerene 206-1 og 209-1
og det er kun billederne af bærbar pc,, der tilhører mig,

der er ca 14 billeder når du fanger dette link ( skulle der gerne være )

http://peecee.dk/upload/view/148026
Avatar billede gunfar Nybegynder
17. januar 2009 - 22:38 #9
send et svar for point thoy og haverslev
Avatar billede thov Forsker
18. januar 2009 - 04:46 #10
Jeg står over :-)
Avatar billede haverslev Novice
18. januar 2009 - 08:27 #11
Kun points, hvis du kunne bruge mit indlæg :)
Avatar billede kronberg Nybegynder
22. marts 2009 - 09:59 #12
hejsa

Jeg har faktisk lige fået lavet det hos www.traderjoe.dk

der var 2 priser 1) hvor jeg selv indleverede motherboardet så skiftede de stikket for 375 kr, 2) jeg indleverede hele maskinen så skildte de den ad og skiftede stikket, 995,  jeg valgt den billige .-}}}}
Avatar billede thov Forsker
22. marts 2009 - 18:05 #13
Det kan jo kun siges at være en fair pris - set i lyset af, hvordan andre tager rø*** på kunderne.
Avatar billede kronberg Nybegynder
23. marts 2009 - 10:36 #14
Yup for min bærbar virker i hvertfald hehe