Avatar billede kufe Nybegynder
30. december 2008 - 17:16 Der er 13 kommentarer

Alt skrift er med enten fed eller kursiv

Hej

Jeg ved ikke hvordan det er sket men stort set alt skrift på min computer er enten med fed eller kursiv. Dette gælder også på de hjemmesider jeg er inde på og i min winamp playliste. Hvordan får jeg det til at være normal størrelse?
Avatar billede kufe Nybegynder
30. december 2008 - 17:16 #1
Jeg kører med Windows XP
Avatar billede vejmand Juniormester
30. december 2008 - 17:26 #2
Lav ev systemgendannelse:

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede kufe Nybegynder
30. december 2008 - 17:36 #3
Kan ikke vælge noget tidspunkt ..
Avatar billede nissen2630 Novice
30. december 2008 - 17:51 #4
Se evt under indstillinger for skærmudseende. Det kunne jo være at dit tema var ændret
Avatar billede kufe Nybegynder
30. december 2008 - 17:52 #5
Er det ikke
Avatar billede vejmand Juniormester
30. december 2008 - 17:54 #6
Prøv at opdatere IE via Funktioner -> Windows update
Avatar billede vejmand Juniormester
30. december 2008 - 17:57 #7
kufe >> Du har spørgsmål helt tilbage fra 2002 som ikke er lukket!!!
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=kufe&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede kufe Nybegynder
30. december 2008 - 18:04 #8
Virker heller ikke.. de er lukket nu
Avatar billede vejmand Juniormester
30. december 2008 - 18:18 #9
Prøv følgende:
Tryk på start
gå i kør
skriv sfc /scannow (husk mellemrum) - tryk ok.
Den spørger måske efter din Windows-CD
Avatar billede kufe Nybegynder
30. december 2008 - 18:58 #10
Er der en anden mulighed? Det er min bærbar og der går nogle dage inden jeg kommer hjem så har ikke min windows-cd her.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. december 2008 - 19:21 #11
Har du prøvet? Det er ikke sikkert den spørger om din CD......
Avatar billede kufe Nybegynder
30. december 2008 - 19:40 #12
Ja har prøvet og den spørger om den
Avatar billede vejmand Juniormester
30. december 2008 - 19:46 #13
Så tror jeg desværre ikke der er anden udvej, det tyder på at én eller flere filer er i udu.......
Hvis der ikke var noget galt, ville den sikkert ikke spørge om CD'en.