Avatar billede faxy Nybegynder
30. december 2008 - 13:54 Der er 7 kommentarer

Havets herre

Goddag eksperter

er på vild jagt efter et gammelt dos spil kaldet Havets herre.

leder efter et sted det kan fåes.

eller en der har det liggende som godt lige kunne tænke sig og smide det op til mig :)

det fra oldtiden, og flere snakker om det, kan bare ikke finde det.
Avatar billede ejldk Nybegynder
30. december 2008 - 14:40 #1
hvad hedder det på engelsk ?
Avatar billede jih Nybegynder
30. december 2008 - 15:13 #3
det der er ikke et dos spil.. Kaptajn Kaper er dog et dos spil.. har aldrig hørt om Havets Herre, men det fik mig at tænke på kaptajn kaper:
http://images.google.com/images?hl=fo&q=kaptajn%20kaper&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

java applet version kan prøves online her:
http://www.javakaper.dk/
Avatar billede jih Nybegynder
20. marts 2009 - 11:11 #4
fandt dette på http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?tid=105175&fid=15 :

"For intereserede så var jeg nede i byen idag for at se på de spil der var blevet forslåget.
Jeg var dog ikke så intereseret i piratspil, men mere med noget der omhandlede handel.
Jeg stødte så på spillet "Port Royale", som er nøjagtig det samme som "Havets Herre" bare lidt mere fremme i skoene hvad angår grafik og gameplay. Der er kommet nogle flere muligheder, men i bund og grund er det det samme spil. Så hvis du var vild med Havets Herre, må du bare eje dette spil! Det koster 380,- i Merlin."
Avatar billede zenshao Nybegynder
02. juli 2012 - 08:13 #5
Hej Faxy
Har du fået løst din fortvivlelse omkring "Havets Herre" , det er jo længe siden du indgav din forespørgsel ?
Vh
zenshao
Avatar billede zenshao Nybegynder
02. juli 2012 - 08:16 #6
Hej igen Faxy !
Jeg glemte jo lige at få det vigtigste med i mit indlæg .
Jeg har spillet !
Vh
zenshao
Avatar billede HansFeilberg Nybegynder
19. maj 2014 - 16:38 #7
Hey zenshao!
Jeg vil vildt gerne have spillet også. Kan vi ikke gøre noget fedt?