Avatar billede krukken Juniormester
29. december 2008 - 23:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mobil selvskab

Hej eksperter,

Finder der mobil-selvskaber uden miniumsforbrug og uden oprettelsesgebyr?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. december 2008 - 23:25 #1
Læs selv om det passer til dig: http://unotel.dk/
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. december 2008 - 23:53 #2
unotel har da minimumsforbrug, der flyttet jeg i hvert et nummer fra for kort tid siden pga de tog 8 kroner for intet om måneden. Har flyttet det til M1 der ikke har minimumsforbrug og har et gratis 50 min/sms måneds abb.
Avatar billede krukken Juniormester
29. december 2008 - 23:54 #3
Vil det sige, at M1 hverken har miniumsforbrug og eller oprettelsesgebyr?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. december 2008 - 00:32 #4
unotel har ikke minimumsforbrug, per se. Men et eller andet med inaktiv mobil.
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. december 2008 - 01:05 #5
krukken -> Korrekt på deres "GRATIS 50" produkt, de andre er med oprettelsesgebyr og uden minmum. Dog får du som alle andre steder taletid for oprettelsen
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. december 2008 - 01:10 #6
Erik ->

Delvist er det korrekt, men er det et nummer som man ikke bruger hver måned, så kan det ende med at koste en del.

Hvis man som mig har et par nummer jeg ikke bruger pt, men ligger og venter på det rette projekt, så koster de 10 kroner pr. måned at have hos unotel uden at man bruger den, hvis ikke man husker at sende en sms hver måned..

"
2.11. UnoTel kræver ikke noget minimumsforbrug, men blot at telefonen er aktiv, hvilket vil sige at der foretages opkald eller afsendes beskeder fra den minimum én gang hver måned. Dit nummer bliver dog ikke lukket, hvis du ikke holder den aktiv, med mindre der er negativ saldo på kontoen. UnoTel efterkontrollerer hver måned, om du holder telefonen aktiv. Hvis dette ikke er tilfældet opkræves et gebyr på 10,00 kr. i administrationsgebyr.
"
Avatar billede jesperfj Nybegynder
09. marts 2009 - 20:28 #7
Så vidt jeg kan se har CBB's taletid gratis oprettelse og intet minimumsforbrug. Har jeg overset noget:

http://www.cbb.dk/info/taletid.html
Avatar billede krukken Juniormester
30. marts 2009 - 22:22 #8
bacardil > ligger du et svar?
Avatar billede krukken Juniormester
16. marts 2010 - 23:04 #9
Der er ikke blevet lagt et svar, og nu lukker jeg det. bacardil > sig til, hvis du vil have din point senere.