Avatar billede huseyin Nybegynder
29. december 2008 - 00:43 Der er 2 kommentarer

Tøj som passer

Søgning:
Jeg søger en dygtig skrædder og nogle oplæg til tøjdesign. Jeg forventer at du er uadvendt samarbejdsorienteret og glad for at arbejde.

Om mig:
Jeg hedder huseyin ønsker at levere skræddersyet design tøj til mine kunder. Der skal ikke kunne sættes finger på kvaliteten og syningen af tøjet. Derfor stiller jeg store håndværkmæssig krav til skrædderen.

Min arbejdsopgave:

- Regnskab/løn
- Kunnekontakt
- Administration
- Diverse udstilling
- mm

Skrædderen:
Du skal være dygtig og kunne lide dit håndværk. Tidsmæssigt skal du være fleksibel det kan godt at der kommer arbejdsopgaver i forskellige tidsrum. Du skal selv have fasiliteterne til rådighed.

Designeren:
Vi søger dygtige designer som kan komme med oplæg til vores kollektion af tøj. Jeg tænker på 3 habit modeller til mænd som bruges i skandinavien. Tilsvarende blazer, butterfly, slips og skjorte.

Løn:
Lønmæssigt er vi ligepartner det vil sige fratrukket udgifter deles overskudet i tre dele. Dog med forehold, for at der kan være flere designer, om den sidste 3tredje del af overskuddet.

Send mig på e-mail: huseyin@stofanet.dk nogle oplæg om habitdesign mm.
Avatar billede huseyin Nybegynder
29. december 2008 - 04:59 #1
email:adressen er 0301938m001@stofanet.dk
Avatar billede abruscato Nybegynder
29. december 2008 - 17:21 #2
Jeg tror, du får svært ved ast finde personer i dette forum, der passer til dine krav. Prøv istedet www.amino.dk eller andre mere tøj-relaterede fora.