Avatar billede -wizard- Nybegynder
30. juni 2001 - 00:11 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Programmør søger grafikker som partner.

Jeg søger en Grafikker som partner, han skal gerne kunne bruge photoshop/maya/3d studio eller lignende.

Men hvis du er god til grafik så lige en besked ;-)

så finde vi ud af noget...
Avatar billede sting Nybegynder
30. juni 2001 - 00:15 #1
Jeg går ud fra du har et firma eller hvordan skal partner opfattes??
Avatar billede -wizard- Nybegynder
30. juni 2001 - 00:22 #2
Alså det var jo det som var meningen.
- Grafikkeren tager sig af grafikken og jeg programmere - så bliver pengene del ½ mellem os.
Avatar billede moroax Nybegynder
30. juni 2001 - 00:23 #3
Og hvor er det lige pengene så kommer fra ??..

* MoRoax...

Avatar billede -wizard- Nybegynder
30. juni 2001 - 00:30 #4
Tja, Projekter som udarbejdes / laves for forskellige firmaer.
Avatar billede sting Nybegynder
30. juni 2001 - 00:35 #5
Hvor bor du?
Avatar billede -wizard- Nybegynder
30. juni 2001 - 00:38 #6
Lige nu bor jeg i Århus. Men det er ikke en nødvendighed at personen bor i samme by som mig kommunikationen kan ske via nettet/tlf.
Avatar billede tow Nybegynder
30. juni 2001 - 00:53 #7
wizard - er det seriøst og mener du der er mulige kunder, kender nogle eller på anden måde har kontakter osv. er jeg helt sikkert klar.

send mig en mail på tow@jentow.dk og fortæl mig lidt om hvad det går ud på.....samt dine egne kompetencer mm.

tow
Avatar billede sting Nybegynder
30. juni 2001 - 01:06 #8
Vi har et ApS firma der beskæftigere os med webdesign samt andre IT løsninger. Kunne vi ikke oprette en samarbejde i stedet
Avatar billede sonne Nybegynder
30. juni 2001 - 02:12 #9
Hvilke typer programøropgaver kan du løse ?

Aksel
Avatar billede atf_nova Nybegynder
30. juni 2001 - 03:42 #10
_________________________________
|*,,,,,,,,,,,,,,,,¤,,,,,,,,,,,,,,,*|
|*......::::::^gRâF|K*::::::......*|
|*´´´´´´´´´´´´´´´´¤```````````````*|
|PSv.6,Wally + andre Adobeprodukter|
|freelance! email: nova@atfclan.com|
----------------------------------
Avatar billede pr0fane Nybegynder
30. juni 2001 - 20:44 #11
Nu er jeg ikke så stærk i brugen af 3d-programmer, men jeg mener selv at jeg har utroligt godt styr på 2d, og i særdeleshed Adobe Photoshop 5.5/6.0.

Se på www.profanity.dk om du kunne være interesseret.
Avatar billede prodic Mester
01. juli 2001 - 19:37 #12
du skal være velkommen til at sende en mail til webmaster@prodic.dk - men vil gerne høre lidt mere om hvad du har af planer inden jeg går ind i det.
Avatar billede -wizard- Nybegynder
04. juli 2001 - 11:26 #13
Da der som i ser er en del som gerne vil være med tror jeg lige jeg vil give jer en lille opgave for at se hvad i kan.

- Og den som løser den bedst kommer så med, det er vel fair nok :-)

-Opgaven-

Lav et oplæg til et menu interface (du bestemmer selv hvordan det skal se ud, bare du syntes det er godt)

I får en uge til at lave grafikken, men i må som sagt gerne sende jeres svar før :-)

i kan sende den til Wizard@events.dk
Avatar billede nil.dk Nybegynder
04. juli 2001 - 11:38 #14
wizard >>

Må jeg vende den om?

Må vi se hvad du kan?

nil.dk
Avatar billede -wizard- Nybegynder
04. juli 2001 - 12:10 #15
Ja - det må du da godt *S*

her er et par projekter som jeg har lavet.

www.domain4sale.dk
www.station2.dk
Avatar billede sting Nybegynder
04. juli 2001 - 12:20 #16
Hej

Jeg er selv selvstændig og ejer et ApS firma med 2 andre. Der kunne oprettes et eventuelt samarbejde mellem dig og os.

Her er et par af vores nyseste projekter

http://www.is-translation
http://www.tp-staldindretning.dk

og til sidst den mere partyprægede:
http://www.sevelkro.dk
Avatar billede blackoak Nybegynder
05. juli 2001 - 13:02 #17
Hej Wizard jeg tror at vi hpper med på vognen - look out
Avatar billede -wizard- Nybegynder
05. juli 2001 - 13:32 #18
blackoak >> Du er velkommen *S*
Avatar billede -wizard- Nybegynder
23. juli 2001 - 12:36 #19
spørgsmålet er hermed lukket...

Da det ikke ser ud til at nogen af jer har tænkt sig a gøre alvor ud af vores aftaler....

Hvis dette ikke er tilfældet bør i lige skrive til mig på..

wizard@events.dk
Avatar billede prodic Mester
23. juli 2001 - 13:39 #20
<Quote>
\"du skal være velkommen til at sende en mail til webmaster@prodic.dk - men vil gerne høre lidt mere om hvad du har af planer inden jeg går ind i det.\"
</Quote>