Avatar billede crolesen Nybegynder
27. december 2008 - 23:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internetudbyder til virksomhed

Hej!

Jeg skal på et tidspunkt i fremtiden have egen server da jeg kommer til at have nogle store videoer og flash ting på min side.

Men er der nogen der kan nævne nogle internetudbydere der tilbyder høje uploadhastigheder.

Serveren kommer til at blive belastet meget i perioder, så derfor skal jeg også have en meget hurtig udgående internetforbindelse for at kunne sende al data ud samtidig hvis der er flere brugere på
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
28. december 2008 - 12:08 #1
Altså min mening er at hvis du skal til at købe de helt store forbindelser, så kommer det til at koste. Så skal du til at investerer i noget hardware til at hoste dine ting på. Alt dette løber op i en masse opstarts penge, så min løsning ville være at få en hosted server løsning. Det koster ikke nær det samme i opstart og her kan du så selv vælge hvor stor en server du vil have, og du kan også selv bestemme hastigheden på din linje.

google hosted server løsning
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
28. december 2008 - 12:09 #2
Eller som svar på dit egentlige spørgsmål, så ville jeg vælge noget fra TDC, med fuld service på, så du er nogenlunde sikker på at de kigger på eventuelle nedbrud hurtigt.
Avatar billede crolesen Nybegynder
28. december 2008 - 12:44 #3
Hej!

Du skal ikke tænke på hardware, jeg spørger efter en udbyder som kan give mig en meget hurtig upload til internetet, hvis min virksomhed skal have egen server, og mange mennesker skal kunne hente store mængder data samtidig.
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
28. december 2008 - 13:25 #4
Så skal du ud i en løsning der ligner det her:

http://erhverv.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_e_int_net_pro