Avatar billede puxz Nybegynder
27. december 2008 - 23:23 Der er 1 løsning

Install Tailor??

Hej experter..

Jeg har tidligere lavet msi/mst filer med Wise, det var en dejlig snil sag men nu har vi desværre ikke penge til en Wise licens på mit andet arbejde.

Har googlet lidt og fundet ud af at man kan bruge Orca til at lave MST filer, det er dog bare noget!!!! :( at arbejde i!

Jeg har læst mig frem til at nogle bruger Install Tailor som er gratis fra Wise, det er dog bare ikke lykkedes mig at finde programmet nogle steder..

Er der nogle der ligger inde med installationsfilen eller et andet nemt program til at lave mst filer med???

På forhånd tak!
Avatar billede puxz Nybegynder
27. december 2008 - 23:24 #1
Lukket!