Avatar billede Slettet bruger
26. december 2008 - 18:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Programmører søges til socialt website

Vi søger 2 (gerne flere) programmører, som er vant til at arbejde sammen. I skal have et fælles kontor(helst i København eller Århus), hvor I arbejder fra og hvor I har en struktureret arbejdsdag. Grunden til, at vi har dette ønske er, at vi har erfaret, at det LANGT FRA er alle i denne branche, som arbejder struktureret og overholder deadlines! DETTE ER VIGTIGT FOR OS!

I skal kunne smide alt, hvad I har i hænderne og starte med det samme på vores projekt (starten af det nye år).

Som udgangspunkt for opgaven har vi en mock-up af vores site (alt grafik/layout er lavet). Der er i alt ca. 80 undersider, men mange af disse er praktisk talt identiske.

Der er mange meget komplekse sider, som det kræver et godt overblik at udvikle.

Systemet skal bygge på PHP, MySQL og HTML.

Vi har hosting.

Vi vil gerne benytte os af eksisterende værktøjer for opbygning af sociale netværk og integration sociale netværk imellem. Her tænker vi specielt på Google Friend connect (bla. login og feeds).

Der skal være google ads på siden.

Det er selvfølgelig en betalt opgave.
Avatar billede hippien Nybegynder
28. december 2008 - 21:11 #1
Hej.
Du må gerne sende en email til olsenit@gmail.com hvis du kan bruge en enkelt uddannet datalog fra København med 10 års erhvervserfaring.
Jeg kan sælge ham for 300kr pr. time
VH Jørgen Olsen
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2008 - 11:19 #2
Vi tør ikke satse på enkeltpersoner mere trods ekstrem stor erfaring – det har vi allerede gjort en gang for meget.
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
30. december 2008 - 12:00 #3
Hej

Vi vil gerne kigge på din opgave. Det skal dog siges at vi nok ikke vil være i stand til at gå fuld kraft på projektet fra starten af Januar, da vi har en ret stor opgave nu samt har en programmør på barsel (indtil Marts).

De tre programmører i TakeTwo er alle dataloger med 6-7 års praktisk professionel erfaring med php, MySQL og HTML.

Vi har kontor på klostertorvet 6, 8000 Århus C

Har i en kravsspecifikation eller produktspecifikation på plads? Hvis det er tilfældet kan du sende den til psj@taketwo.dk og så skal vi asap vende tilbage med en mulig tidshorisont for projektstart og deadline. Hvis det er nødvendig underskriver vi gerne en NDA.

Hvis det har interesse kan vi også tage den indledende snak pr. tlf. jeg kan fanges på 70264036, alternativt kan du smide mig en mail med dit nummer og et træffetidspunkt.

Mvh Peder Steen Jensen

P.s. Vores konsulentsats er 600kr ekskl. moms.
Avatar billede grafik-anders Mester
18. august 2010 - 17:01 #4
Hej

Vi er i gang med at få løst vores opgave af et firma i Portugal:
http://frontend.pt/

Mvh.
Anders
Avatar billede grafik-anders Mester
04. december 2010 - 13:34 #5
Hvordan afslutter jeg denne her?
Avatar billede grafik-anders Mester
04. december 2010 - 13:35 #6
Hvor trykker jeg accepter svar - jeg kan ikke se det noget sted?
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2010 - 13:42 #7
Sorry,,, den er oprettet fra en gammel profil (fælles profil for en kammerat og jeg selv)