Avatar billede ranni Forsker
24. december 2008 - 11:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Stofa digital

Hej Jeg har ikke en sk "#  - en døjt forstand på det her.
Stofa siger at fjernsynet skal være først på antenneledning til digitalmodtagelse over CA modul, hvor kobler man så DVD `en på så man stadig kan optage et program mens man ser et andet.Jeg bekendt er der ikke antenne udgang på TV ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. december 2008 - 12:11 #1
Jeg mener at ved digitale signaler skal der bruges digital modtager til hver enhed...
Avatar billede ranni Forsker
24. december 2008 - 13:04 #2
Det vil sige at man udover CA modul og Stofakort som er i TV `et også skal købe deres halvfærdige produkt Zaptorbox som så skal kobles kun på DVD `en  ????.

Undskyld jeg besværer jer , men Stofa får man jo ikke megen hjælp fra udover man bare skal købe alverdens ting/pakker så skal det nok komme til at fungere.

Fungere??? Det kan man jo læse på diverse fora, det ikke gør.
Avatar billede matthe Nybegynder
26. december 2008 - 01:28 #3
det er helt korrekt det skal du nemlig :) men her i julen køre de tilbud på 400kr for et år med Zaptorbox osv :) men husk dit tv skal være HD Reddy for det virker
Avatar billede ranni Forsker
26. december 2008 - 09:30 #4
Jeg har nu digital billeder på TV på alle Stofa kanaler med CA modul og kan tydeligt se forskel,
dvd `en står i serie inden tv på antennen og kan derfor optage et og se noget andet.
Det kan jeg vel ikke hvis jeg følger Stofa rådet med DVD  e f t e r  TV.?????
Zaptor box til optageren kræver da vist en avanceret model DVD optager for at kunne udnytte signalerne.
Optageren i Zaptor er jo kun en stor narresut
Avatar billede ranni Forsker
26. december 2008 - 11:55 #5
Hej Jeg tror vi er kørt lidt af sporet.
Kan man optage 1 program på DVD HDD gennem scartforbindelse mens man ser et andet program på TV ( d.v.s ingen antenneledning til HDD)

( ikke for at få medlidenhed men jeg sidder i kørestol og kan ikke lige afprøve teorien i praxis, men skal have hjælp, så det skal helst virke)
Avatar billede ranni Forsker
02. januar 2009 - 16:21 #6
Da vi åbenbart er mange , der ikke har forstand på det her lukker jeg spørgsmålet og håber på bedre held næste gang