Avatar billede grk Novice
23. december 2008 - 19:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vedr. Windows Live

Hver gang jeg vil prøve at installerer windows live messenger, får jeg at vide at programmet er installeret.

Jeg har i tilføj/fjern programmer slettet programmet.

Jeg har fundet en mappe med windows live under c/programmer med en undermappe som hedder Family Safity. Den kan jeg ikke få adgang til at slette.

Hvad gør jeg for at kunne installer den nye Windows Live
Avatar billede grk Novice
27. december 2008 - 20:33 #1
Fik det selv klaret.
Avatar billede nissen2630 Novice
27. december 2008 - 20:45 #2
Ville da være godt hvis du gav en beskrivelse af hvorda du løste det :-)
Avatar billede grk Novice
28. december 2008 - 14:37 #3
Jo sådan løste vi problemet.

Efter stor søgning fandt vi hvad man skulle gøre. Lægger indhold ind som måske kan bruges en anden gang.

Prøv at hente Windows Install Clean Up.
Når du har fået ovenstående fil ned på harddisken, højreklikker da på den og vælg Kør som administrator. Fuldfør installationen. Gå herefter til Start –> Alle programmer. Klik på Windows Install Clean Up. Find Messenger (og alt andet Windows Live) i listen (tjek både i toppen og i bunden af listen) og klik på Remove-knappen ved disse og derefter på OK. Gentart computeren.