Avatar billede zylin Nybegynder
23. december 2008 - 17:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Højtalere - tre stik til et stik?

Hey

Jeg har for et par måneder siden fået et højaler sæt med fem højtalere og ed subwoofer, dog glemte jeg alt om at få det sat til men fandt det frem her for et par dage side. Nu har jeg så sat det hele til, men nu kan jeg se at det kræver tre stik, et fra "FRONT" et fra "REAR" og et fra "CEN & SUB" og da jeg kun har et lydstik i min pc kan jeg ikke sætte det til, dog tænkte jeg at jeg kunne sætte 2 af stikkene i en minijack og så det minijack stik over i en anden minijack sammen med det resterende stik, og så sætte det i pc'en, det virkede også ved første øjekast, der kom lyd, men lyden er fuldstændig mærkelig og der kommer mest kun lyd fra venstre side, så mit spørgsmål er om man evt. kan "lave" det om til et enkelt stik?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. december 2008 - 21:03 #1
Hvad har højttalere med Alpha servere at gøre?
Avatar billede zylin Nybegynder
24. december 2008 - 00:23 #2
Argh har jeg placeret den under alpha? Jeg ville have placeret den under "Hardware - andet" Det må "i" undskylde, er der nogen måde jeg kan flytte den på?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. december 2008 - 11:37 #3
Du kan lukke ved at lav svar og acceptere eget svar, og oprette påny :)
Det er nemmest.
Avatar billede zylin Nybegynder
24. december 2008 - 12:00 #4
Flyttet til: http://www.eksperten.dk/spm/857536

Jeg undskylder for ulejligheden.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. december 2008 - 12:14 #5
Perfekt :)