Avatar billede hekkem2 Nybegynder
23. december 2008 - 09:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pålæggelse af Image fra Netværksdrev

Hej

Jeg vil gerne høre jeres erfaringer med pålæggelse af images fra et nætværksdrev.
Jeg har allerede et program, der kørers via en CD ROM, men nu er dette program ikke rigtig tidsvarende til nyere computere.

Hvilke programmer er gode til dette? og når jeg har min pakke klar, hvorledes virker programmet, så pakken let kan påsættes en ny computer?

Håber i kan vejlede og hjælpe med hvad der kan og er en god ide at vælge, samt hvorledes dette gøres.

Mvh Henrik
Avatar billede hekkem2 Nybegynder
23. december 2008 - 11:08 #1
Jeg anvender i dag BartPE, men synes det er ret vanskeligt at foretage ændringer i drivere og lign.
Avatar billede hekkem2 Nybegynder
05. januar 2009 - 12:36 #2
Er der virkelig ingen der har nogen kommentarer til dette?
Avatar billede hekkem2 Nybegynder
05. januar 2009 - 13:57 #3
Hej igen

Problemet med den BartPE jeg kører på via en CD Rom, kommer med fejlen:

Check for viruses on your computer. Remove any newly installed hard drives or hard drive controllers. Check your hard drive to make sure it is proberly cofigured and terminated.

Run CHKDSK / F to check for hard drive corruption, and the restart your Computer.

Stop: 0×0000007B (0xF78DA528, 0xC0000034, 0×00000000, 0×00000000)

Der er ingen problemer, når computeren startes op almindeligt på harddisken. Det er kun når jeg har isat CD Rom'en med BartPE systemet.

Det hjælper ikke at køre en CHKDSK / F på CD'en. Har prøvet med en 'frisk' CD, med samme problem.

Hilsen Henrik
Avatar billede hekkem2 Nybegynder
24. februar 2009 - 08:18 #4
Har fundet ud adf problemet. Jeg skulle ind i Bios og sætte skærmkortet til ACA.