Avatar billede quintrix Nybegynder
23. december 2008 - 00:27 Der er 3 kommentarer

Fjerne regionsbeskyttelse på dvd-drev i bærbar

Hej Eksperter,

Jeg har købt en bærbar (Acer Aspire 6930G).. Det viser sig, at dens dvd-brænder-drev er underlagt noget regionskodebeskyttelse. Den siger, at jeg kun må skifte region 5 gange i alt. Det er jo ikke holdbart i længden. Er der ikke en måde at få sådan en beskyttelse væk - eller få computeren til at "glemme" den.. Da jeg skulle se min, i øvrigt originale version, af Flammen og Citronen, måtte jeg bruge et "skift" på at gå fra Asien-regionen til den europæiske..

På forhånd tak for hjælpen..

Venlig hilsen
En frustreret film-elsker
Avatar billede mireigi Novice
23. december 2008 - 10:23 #1
Hent AnyDvD:
http://www.slysoft.com/en/anydvd.html

Jeg vil anbefale at købe programmet inden d. 31/12-2008 (KUN AnyDvD, ikke det andet lir), da du så har en livstids licens. Ellers er en trial nok, og du kan sikkert finde noget på nettet til at "forlænge" din trial hvis du er nærig :)
Avatar billede quintrix Nybegynder
23. december 2008 - 10:42 #2
Tusind tak for hjælpen. Hvis du vil have point, så skal du lige oprette et svar.. :-)
Avatar billede mireigi Novice
23. december 2008 - 10:44 #3
Det var så lidt :)
Bare gi' mig de 90, løsningen var lidt for "nem", og det ER jo jul :)