Avatar billede badazz Novice
22. december 2008 - 23:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

søger færdigt opensorce webcommunity

Hey.

Nogle der ved om der findes noget færdigt opensorce php webcommunity med forum og brugergalleri osv.

Som er lige til at smide op og selv tilpasse, og selvfølgelig gratis.
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
22. december 2008 - 23:20 #1
Avatar billede badazz Novice
22. december 2008 - 23:54 #2
hmm.. ja.. ingen guide til hvordan den installeres, mysql dump ja fint nok.. men connections til database mv. hvor skal det sættes op. og ingen index fil.. virker overhovedet ikke færdig efter min mening.. søger noget der er lidt mere lige at gå til.
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
23. december 2008 - 00:48 #3
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
23. december 2008 - 00:51 #4
Du kan evnt finde artikler, på hvordan man laver forums osv. på http://www.rowl.dk
Avatar billede arne_v Ekspert
23. december 2008 - 00:59 #5
Avatar billede webzone Nybegynder
23. december 2008 - 15:00 #6
php-fusion er et ganske godt system, hvis man ikke kender så meget til cms. Det er et opensource system, som anvendes til et utal af formål. med flere gode forums med flinke mennesker til at hjælpe med alsens problemer du måtte støde på undervejs.

http://www.php-fusion.dk/downloads.php?cat_id=26