Avatar billede ipbirk Nybegynder
22. december 2008 - 10:58 Der er 6 kommentarer

Wma over til mp3

Hej
Er der nogen specialister tilstede, jeg har lånt en lydbog som wma fil og jeg vil gerne vil gerne have filerne over på min mobiltlf. som mp3 filer. Er der nogen der kender et godt program?? Jeg har Audacity installeret jeg har hørt at det skulle klare det, men jeg har prøvet og kan ikke få det til at fungere??
Avatar billede jih Nybegynder
22. december 2008 - 11:00 #1
http://www.wma-mp3.org/

Jeg bruger det selv og er meget fornøjet.. ^^
Avatar billede ipbirk Nybegynder
22. december 2008 - 11:23 #2
Hej jih

Den har jeg forsøgt men det giver problemer, kan du beskrive skridt for skridt hvordan du gør
Avatar billede ipbirk Nybegynder
22. december 2008 - 11:29 #3
Hej jih
Jeg har forsøgtat installere men får beskeden at jeg skal installere directx 8.1 som minimum, men jeg har allerede installeret directx 9, så hvad gør jeg
Avatar billede jih Nybegynder
22. december 2008 - 11:34 #4
det ved jeg faktisk ikke.. jeg får ingen fejl når jeg installerer/bruger programmet.. o.O

prøv nogle andre programmer. Du kan finde en hel del ved bare at skrive "wma to mp3 converter" i google. (evt. bruge ordet "free" også)
Avatar billede ipbirk Nybegynder
22. december 2008 - 15:55 #5
Det har jeg gjort, men har indtil nu ikke fundet et som fungerer, jeg har prøvet 9 og her er det kun en som fungerer men det er et betalingsprogram
Avatar billede Beach Mester
23. december 2008 - 01:49 #6
ipbirk--->
Har du tænkt på at du har en en hel det åbne spørgsmål liggende her på E?
Det ældste er fra 05/11-2006, altså over 2 år gammelt.

//Beach