Avatar billede perolsen Novice
22. december 2008 - 06:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

usb key virker ikke

hej jeg har et problem med min computer det er når jeg sætter et usb stik i den og den skal læse det eller jeg jeg skal bruge data derfra så forsvinder det igen ? jeg kan heller ikke lægge data på det har prøvet med mange stik fra 512 mb til 16 gb ingen virker der er ingen problemer men min mus keybord scanner osv osv hvad kan der være galt  ???  hjælp

mvh per
Avatar billede Jensen DK Novice
22. december 2008 - 07:24 #1
Du mangler nok en opdatering til USB (bios)
Avatar billede perolsen Novice
22. december 2008 - 13:40 #2
hej silbidor

og hvordan får jeg det ??
Avatar billede Jensen DK Novice
22. december 2008 - 14:25 #3
Du skal finde ud af hvad dit bundkort hedder og så se om der er nogen opdateringer, jeg har et program her som også kan fortælle hvad det er for dele du har i komputeren og kan lede dig til opdateringerne.
http://www.download.dk/index.asp?prog=33372&selOS=Windows
Avatar billede Jensen DK Novice
22. december 2008 - 14:30 #4
Du kan så vælge bundkort, chipsæt, og bios, forneden er der en adresse som du kan klikke på så kan du få at vide om der er opdateringer.
Avatar billede perolsen Novice
22. december 2008 - 20:02 #5
ok jeg ser på det kommer igen i morgen
Avatar billede perolsen Novice
23. december 2008 - 21:00 #6
hey nu har jeg prøvet alt men nej  har isat et nyt usb kort i den og nu køre det

god jul her fra
Avatar billede perolsen Novice
23. december 2008 - 21:01 #7
?