Avatar billede roflpopz Nybegynder
21. december 2008 - 19:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Linksys Security Problemer

Hej Eksperter,

Jeg har lige fået en ny bærbar som ikke vil gå på mit net, når jeg har krypteret min router. Jeg har prøvet med både WPA og WPA2 men ingen af dem ser ud til at virke.

Det eneste der sker er at der kommer et rødt X i siden, når jeg vil logge på det trådløse internet.

Det hele funker fint uden kode på routeren, men så snart jeg sætter security til vil den intet.

http://img244.imageshack.us/img244/4766/ingeninternetrm8.jpg

Håber i kan hjælpe.

Hilsen Kenneth.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
21. december 2008 - 20:08 #1
Prøv engang og kigge i din firewall om det er den der stopper det.Nulstil den eventuelt.
Avatar billede roflpopz Nybegynder
23. december 2008 - 17:29 #2
Det hjalp desværre ikke, andre forslag?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
23. december 2008 - 21:53 #3
Ikke rigtigt men prøv at se denne tråd,det er vist nogenlunde det samme problem.
http://www.eksperten.dk/spm/855749
Avatar billede roflpopz Nybegynder
25. december 2008 - 13:13 #4
Sweet det hjalp, tusind tak! (:
Avatar billede corleonedk Nybegynder
25. december 2008 - 20:35 #5
Det var godt jeg ligger et svar så :)