Avatar billede timidus Nybegynder
21. december 2008 - 17:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

IDE og SATA

hej

Er der nogle problemer forbundet med at have både IDE og SATA diske tilsluttet sin computer?
Jeg har netop købt en ny computer, og vil derfor gerne have en gammel IDE disk tilsluttet - måske kun for at hente dataene. Derudover overvejer jeg også at tilslutte mit gamle CD-drev. Min nye computer har en SATA harddisk og SATA dvd drev.

mvh.
Timidus
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. december 2008 - 20:06 #1
Nej ingen problemer, hvis bundkortet har IDE porte nok :)
Avatar billede Jensen DK Novice
22. december 2008 - 07:43 #2
Hvis den ikke har IDE porte så kan du bruge sådan en.
http://www.sandberg.dk/product.aspx?id=135-60
Avatar billede Jensen DK Novice
25. december 2008 - 09:07 #3
timidus var det noget du kunne bruge? kan du ikke lige prøve at afslutte dine åbne spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=timidus&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede timidus Nybegynder
25. december 2008 - 11:08 #4
hej, jo, jeg prøver lige at lukke dem, men har egentlig altid haft lidt problemer med at finde ud af det :) har fået styr på det, men ikke lukket de ældste, og ikke lige fået tjekket siden

jeg siger tak for hjælpen til jer begge (ved ikke hvordan jeg fordeler pointene, men tak til begge lige meget hvad)
Avatar billede timidus Nybegynder
25. december 2008 - 11:09 #5
jeg prøver lige igen
Avatar billede timidus Nybegynder
25. december 2008 - 11:14 #6
okay, jeg fatter hat, og pointene går vist til mig selv tror jeg... Hvis nogen kan forklare mig, hvordan jeg ændre på hvilken bruger, der får pointene må man gerne forklare det til mig, får jeg forstår ikke helt hvordan jeg ændre det. Det står altid som den bruger, der har lavet sidste indlæg, selvom jeg markere og trykker og taster :)
Avatar billede Jensen DK Novice
25. december 2008 - 13:54 #7
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede timidus Nybegynder
25. december 2008 - 21:00 #8
Hej
Jeg har kigget på linket flere gange... Men mit problem er den her:

"Det gør du ved at markere brugernavnet i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.

Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg."

For det første er det felt der (stortset) kun, når jeg har trykket svar i stedet for kommenter, og skrevet en besked. Derudover er det oftest kun en bruger der står i det felt der er beskrevet - og det er den sidste der har skrevet noget, og sjældent den, der burde få pointene (ofte er det sågar mig selv). Derfor forstår jeg ikke helt, hvordan jeg skifter hvilken bruger der skal have pointene, om det er mig der ikke helt forstår hvordan jeg får den komplette liste. Ved ikke, om det bare er mig der er tungnem, eller ikke får læst manualen grundigt nok, men kan i hvert fald ikke helt lure det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. december 2008 - 21:22 #9
Hvis du ikke kan acceptere ham der burde have fået point, beder du simpelthen vedkommende om at lægge et svar, så kan du :)