Avatar billede timidus Nybegynder
21. december 2008 - 17:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

word 07 standardskrifttype

Hej

Er det muligt at ændre den skrifttype der er sat som standard i word 2007, så det er en anden, der er sat til, når det starter op?

mvh.
Timidus
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
21. december 2008 - 17:21 #1
Ja, det er det.
Klik på den lille pil nederst til højre i fanen Startside > gruppen Skrifttype. Så åbnes dialogboksen Skrifttype. Vælg den skrifttype og størrelse, du vil bruge som standard, klik på knappen Standard og klik Ja i den dialogboks, der åbnes.

Så skulle ændringen virke i nye dokumenter, der baseres på skabelonen Normal.dotm (det gælder alle dokumenter, med mindre du selv vælger en anden skabelon).
Avatar billede timidus Nybegynder
25. december 2008 - 11:17 #2
tak for hjælpen... Jeg har ikke haft tid til at få det ordnet på den computer, men jeg er overbevist om, at det virker :D