Avatar billede p_burns Nybegynder
21. december 2008 - 00:15 Der er 2 kommentarer

streaming af DR radio på Apple TV

Hej

Er der nogen der har fundet ud af hvordan man kan streame Danmarks Radios netradiokanaler over Apple TV?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
21. december 2008 - 11:34 #1
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
25. marts 2009 - 14:16 #2
problemet er bare at så får du det ikke igennem apple tv'et, apple tv'et streamer kun ting som ligger i ens itunes bibliotek.

du kan eventuelt tjekke den her hjemmeside som forklare hvordan du skifter softwaren i apple tv'et ud med en modded version, som både kan afspille divx og alt muligt andet.

http://www.appletvhacks.net/