Avatar billede thomasholmark Nybegynder
20. december 2008 - 22:50 Der er 1 kommentar

Hjælp til CPU!

Hej kloge hoveder!
jeg har i en del tid døjet med at min computer er blevet utrolig varm og at blæseren har stået på det højeste for at kunne nedkøle den, og så har det larmet helt vildt.. rigtig irreterende..
min cpu kan godt stå på 50-100, så mit spørgsmål er, hvordan får jeg den ned, i så fald hvad skal der ellers gøre.
Har prøvet at formatere computeren da min harddisk var fyldt helt op, men 2 dage efter er den bare blevet rigtig langsom igen! :( hjælp, hjælp, hjælp!!!
Avatar billede casio151 Nybegynder
05. januar 2009 - 20:19 #1
Hmm. Der kan slf. være flere årsager til at din cpu bliver meget varm, så her kommer nogle spørgsmål.

1. Er der tilpas mængde af kølepasta mellem cpu og blæser?
2. Er der andre varmekilder i kabinettet (grafikkort, chips osv.?)
3. Er der andre blæsere i kabinettet?
4. Sidder cpu-køleren ordentlig fast på bundkortet?