Avatar billede ginausetti Nybegynder
19. december 2008 - 15:23 Der er 3 kommentarer

Dobbelt xp i computteren

Hej jeg har prøvet at installer min nye xp home men den har lagt sig ind dobbelt, men har lavet en fejl, kan jeg fjerne den ene
instalation, den siger vil du fjerne C:// eller D:// men er bange for at gøre det, da jeg har en extra harddisk der hedder D:// håber i kan hjælpe.
Ginausetti
Avatar billede kalp Novice
19. december 2008 - 15:44 #1
Den fjerner ikke din harddiske eller harddisk indhold, men kun windows:)
Du skal så blot sørge for at fjerne den korrekte kopi;)
Avatar billede ginausetti Nybegynder
19. december 2008 - 16:33 #2
Ja men som jeg skrev den ligger inde 2 gange den ene har jeg
fået lidt instaleret på og den ligger nederst når jeg åbner pc.
siger den bruge piletasterne og jeg vælger så den nederste mener
du så at det er den der hedder D:// så det er C: jeg skal slette.
Det er fordi jeg har ingen lyd på da den siger min lyd bliver brugt
af et andet program.
Avatar billede kalp Novice
19. december 2008 - 20:47 #3
dit lydproblem har ikke noget og gøre med dine 2 windows installationer.

hvis du vælger den nederste så lyder det som om det er den første windows installation der fungere og det må være på c:
men jeg kan jo ikke være helt sikker.
Du mener lige præcis det omvendte:)

prøv og før musen over dine windows foldere.. de bør komme et toolhint som fortæller dig hvornår mappen sidst er blevet ændret..
en af dine dato'er bør være en del ældre end den anden (den windows du ikke starter op) og det vil sige at det er den mappe du kan slette.

det hjælper bare ikke på dit lydproblem alligevel