Avatar billede caroc Praktikant
29. juni 2001 - 17:17 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

CS

Hej...

Jeg er for første gang ved at komme i gang med half life/cs men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke.. Derfor spørger jeg efter hjælp...
Jeg kan sagtens gå ind i spillene og spillene er installeret fra orginal cd..

Niclas
Avatar billede caroc Praktikant
29. juni 2001 - 17:18 #1
Det jeg gerne vil vide er f.eks. hvad jeg skal gøre hvis jeg skal spille cs...
Avatar billede caroc Praktikant
29. juni 2001 - 17:24 #2
det er lidt mærkeligt.. det counterstrike jeg har insalleret fylder over 700 mb..
Plejer det ikke at fylde lidt mindre??
Avatar billede bbs Nybegynder
29. juni 2001 - 17:24 #3
Er du inde i CS?
Hvis ikke, så tryk på \"Custom game\" og tryk på Counter-Strike, og derefter \"Activate\".

Nu har du aktiveret Counter-Strike.

Du skal nu trykke på \"Play CS\".
Når du kommer ind i det, så skal du konfirguere hvordan du vil styre spillet, det gør du i \"Controls\". Du skal også vælge et navn, logo mv. det gør du i \"Custumize\".

Du skal nu trykke på Internet Games. Hvis du ikke har nogle servere, kan du f.eks. adde nogle servere.
Her i blandt kan nævnes:
cs.koffein.dk
cs.blueteam.dk

Du kan altid gå ind på games.jubii.dk/cs/ for at finde flere servere.
Avatar billede caroc Praktikant
29. juni 2001 - 17:25 #4
jeps jeg er inde i CS
Avatar billede wismann Nybegynder
29. juni 2001 - 17:25 #5
Har du installert cs????
Ëllers kan det hentes her
http://www.counter-strike.net/downloads.html#win_full

*Wismann*
Avatar billede bbs Nybegynder
29. juni 2001 - 17:26 #6
Lidt Jubii servere....

gamesrv1.jubii.dk:27015

gamesrv1.jubii.dk:27016

gamesrv1.jubii.dk:27017

gamesrv1.jubii.dk:27018

gamesrv2.jubii.dk:27015

gamesrv2.jubii.dk:27016
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
29. juni 2001 - 17:27 #7
Half-life + CS fulder en del. Det kan godt passe med 700 mb.

Men hvad er det, du ikke kan få til at virke? Hvornår går det galt? Får du en error-meddelelse?
Avatar billede caroc Praktikant
29. juni 2001 - 17:31 #8
skal jeg være inde i cs eller half life..

inde i cs er der i custom game ikke noget som hedder counter strike..
Når jeg prøver at vælge nogle at de andre muligheder og så prøvar at spille dem over internettet siger den at min redemptation executable er out of date..
når den prøver at findeen ny version af den går den bare ud af programmet og ikke andet..
Avatar billede caroc Praktikant
29. juni 2001 - 17:31 #9
andyhot2--> det er kun mit cs der fylder 700 mb
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
29. juni 2001 - 17:35 #10
Hvilken verson af CS er det? Er den retailversionen?

Du skal under alle omstændigheder downloade nogle updates. Find dem på http://serverspil.opasia.dk/download.asp og find dem, der passer til din version. Både CS og HL skal vist opdateres. (mit CS-dir cstrike fylder ca 400 mb, og det er den downloadede version). HL + diverse mods osv. fylder 1,3 gb)
Avatar billede caroc Praktikant
29. juni 2001 - 17:38 #11
Min version er taget fra en cd kaldet half life geneeration (sort cd-æske)
NEW CounterStrike (updated versions)
Avatar billede caroc Praktikant
29. juni 2001 - 17:40 #12
kan det være fordi mit cs og halflife ligger i frosekllige mapper??
Avatar billede bbs Nybegynder
29. juni 2001 - 17:40 #13
Ganske enkelt, så har du ikke den nye version af Half-Life, den kan findes her:

http://games.jubii.dk/download/download.sc?ID=105

Tag også denne ned:

http://games.jubii.dk/download/download.sc?ID=104

Når du har kørt de 2 filer, så slet Counter-Strike, og hent denne fil:

http://games.jubii.dk/download/download.sc?ID=101

Kør den, og følg den anvisning jeg er kommet med kl. 17:24:40
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
29. juni 2001 - 17:40 #14
Ok... Så er det vist \"Counter-Strike Retail patch 1.1\" du skal downloade og patche med.
Avatar billede caroc Praktikant
29. juni 2001 - 17:45 #15
er ved at downloade filerne (bbs)
jeg downloader dem til mit half life directory er det rigtigt?
Avatar billede caroc Praktikant
29. juni 2001 - 17:53 #16
bbs--> tjek denne fejl når jeg kørte det program fra dit første link

http://www.friserverplads.dk/scooter/bbs.jpg
Avatar billede kbdesign Nybegynder
29. juni 2001 - 18:00 #17
Det er fordi at du skal have en opdatering der kan opdatere fra 1.0.1.1 til 1.1.0.4 før du installerer den du ville installere... Du kan selvfølgelig sikkert også finde en der kan opdatere fra 1.0.1.1 til den nyeste
Avatar billede bbs Nybegynder
29. juni 2001 - 18:04 #18
kbdesign->
Jeg har svaret, så lad være med at komme med noget jeg har sagt før, bare for at få points!

caroc->
Bare gør som jeg har sagt, så virker det!
Det er ligemeget hvor du ligger installations filerne hen, du skal bare huske at installere ned i dit Half-Life bibliotek.

Problemer mv.?
kontakt mig via:
ICQ UIN: 92821474
MSN ID: bbs1987@hotmail.com

Du kan nu også godt skrive her på eksperten ;)