Avatar billede malene_louise Nybegynder
18. december 2008 - 16:35 Der er 3 kommentarer

hjææælp - msn/hotmail

Hej ...håber en der kan hjælpe mig herinde.
Jeg kan ikke logge på min hotmail eller msn..den siger der er fejl i liveid, men det hele står korrekt... nogen der ved havd jeg skal gøre??
Avatar billede all4n Nybegynder
19. december 2008 - 11:51 #1
Hvilken side prøver du at logge på?
Avatar billede malene_louise Nybegynder
19. december 2008 - 12:01 #2
hey..jeg havde problemer med både hotmail og min messenger - den sagde simpelthen min konto ikke eksisterede hvilket jo ikke var korrekt. Men...jeg gjorde det at jeg afinstalerede hele messenger og instalerede det nye og derefter nulstillede min konto..det hjalp så..men er det ikke underligt?
Avatar billede all4n Nybegynder
19. december 2008 - 13:06 #3
Jo det er meget underligt, men godt det virker igen, du skulle måske lige køre en virus scan, man ved jo aldrig :)