Avatar billede bennyben Nybegynder
18. december 2008 - 13:56 Der er 4 kommentarer

for meget ram i forhold til hvad bærbare kan klare

jeg har fra producenten fået oplyst at min bærbare max kan have 2 512 mb ram moduler. jeg har så bestilt to af disse for at opgradere. "desværre" har jeg så fået 2 1gb moduler. jeg snakker med butikken og de siger jeg gerne må prøve at sætte dem i. det gør jeg og vupti min computer starter fint op og den finder også begge ram moduler og så har jeg lige pludselig 2 gb ram.

skal jeg være nervøs for at pcen senere vil give problemer når jeg har overskredet max? eller er jeg bare utrolig heldig og har fået 2gb. ram til 1 gb rams pris?

Det er en amitech freenote lite 4908 med grundmodul 8050
Avatar billede peet-49 Novice
18. december 2008 - 13:58 #1
Du kan være ganske rolig, de skader ikke på nogen måder pcèn.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2008 - 14:07 #2
Der skulle ingen problemer vaere.
Garantien kan dog vaere overskredet hvis du har gjort det mod deres anbefaling, men da de selv sagde ja burde det ikke vaere et problem.
Avatar billede kalsmose Nybegynder
19. december 2008 - 22:27 #3
Det sker der ikke noget ved, bare rolig.
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2010 - 19:52 #4
Kan her lukkes?