Avatar billede pus Nybegynder
18. december 2008 - 13:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se video fra hjemmesider

Kan ikke se video fra hjemmesider.
Et eksempel; Hvis jeg klikker på nedenstående link får jeg besked om at explorer ikke kunne få adgang til siden. Jeg bruger Vista.
http://www.aawk.dk/videofiler/Rylen2008.avi
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2008 - 13:48 #1
Hej.

Jeg ved godt at det her måske ikke hjaelper på det underliggende problem, men det er da en mulighed.
Download det gratis program Free Download Manager fra http://www.freedownloadmanager.org/
Kopier ulr'en (link-adressen) saet FDM til at downloade.
Jeg skal nok se om jeg kan finde en anden lösning.
Ellers så pröv Firefox.
http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/
Glaeder mig til at höre om det hjalp.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. december 2008 - 13:52 #2
Start medieplayer gå i funktioner, instillinger, filtyper og flueben i alle og klik ok.
Avatar billede pus Nybegynder
18. december 2008 - 17:06 #3
Downloadede filmen med freedownloadmanager. Kan afspille den med VLC media player, men
ikke med Windows media player, så fejlen må være i WMP. Kan ikke finde filtyper under indstillinger så fluebenene er ved at være urolige....
Avatar billede Jensen DK Novice
19. december 2008 - 07:02 #4
Den spiller fint i medie player 11 hos mig, har du været inde og sætte flueben i alle felterne?
Avatar billede trav4u2 Novice
19. december 2008 - 14:03 #5
(Bruger ganske vist XP, men …)

Har du flueben i Mediaplayer … Funktioner … Indstillinger … Opret forbindelse til Internettet (Under fanebladet ”Afspiller”)?

I øvrigt tager det ½ minut på min 4 Mb forbindelse før videoen overhovedet reagerer!

Kan Medieplayer heller ikke afspille videoen hvis du højreklikker på filen … Åbn med … Medieplayer eller vælg program - Medieplayer?

Kan din Firewall evt. blokkere?
Avatar billede Jensen DK Novice
01. januar 2009 - 08:26 #6
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar