Avatar billede xion Nybegynder
15. december 1999 - 16:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Print !!

I nogle tilfælde når et print job går i hegnet, og står og spooler helt vildt, kan man ikke slette jobbet, jobbet står og hænger på spool serveren.

Er der et tool eller en anden løsning end at reboote serveren ?
Avatar billede duff Nybegynder
16. december 1999 - 00:10 #1
Du skal gå ind i services og stoppe den service der hedder spooler...
så skal du gå ind i det bibliotek der ligger under C:\winnt\system32\spool, der skal du slette de fil der hedder *.spl og *.shd som har ca samme tid og dato for det print job der giver problemmer. genstart så den service du stoppede og så skulle den være der og du slipper for at reboote...
Avatar billede sjensen Nybegynder
16. december 1999 - 12:33 #2
Husk lige inden du udfører duff's forslag at stoppe det program der spooler udskriften.

Herefter kan du stoppe service o.s.v. men burde egentligt også kunne slette jobbet fra printeren.

sjensen