Avatar billede ado.dk Nybegynder
17. december 2008 - 20:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dell XPS Laptop køb

Har udkig på Dells XPS 1530 laptop.

Jeg kan vælge mellem følgende batterier:
6-cellet primært lithium-ion-batteri (56 W/t) [Omfattet af prisen]
9-cellet primært lithium-ion-batteri (85 W/t) tilføj kr 0,00
(Det 9-cellede batteri stikker ca. 3 cm ud fra bagsiden af den bærbare pc)

Hvad er forskellen og hvad skal jeg vælge når prisen er den samme ?

Mht. skærm kan jeg vælge mellem følgende:

15,4" Widescreen™ TFT-skærm (220 nit) med WXGA (1280x800) og TrueLife™ [Omfattet af prisen]

15,4" TFT-skærm i bredformat med WXGA+ (1440x900) og TrueLife™ [tilføj kr 230,00 eller tilføj kr  14,-/md.-1]
    Nyd film og fotos som aldrig før med levende og klare billeder takket være TrueLife-skærmen

15,4" UltraSharp™ TFT-skærm i bredformat med WSXGA+ (1680x1050) og TrueLife™ [tilføj kr 610,00 eller tilføj kr

Hilken vil i anbefale af disse 3 ?
Skal bruge laptoppen til lidt af det hele.
Avatar billede skrunk554 Nybegynder
17. december 2008 - 20:14 #1
9 cellet selvfølgelig... Det kan godt være batteriet stikker ud men det holder også i længere tid... Så tag da det, hvis det alligevel ikke koster noget... :-)

Tag den sidste skærm du nævnte så får du mest glæde af den... :-)
Avatar billede ado.dk Nybegynder
20. marts 2012 - 11:58 #2
lukket