Avatar billede grandslam Nybegynder
17. december 2008 - 16:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lag i wwow

Hej Eksperter.
Jeg var ikke helt sikker hvilken kategori dette hører under så jeg håber jeg har ramt rigtigt :)

Jeg har igennem længere tid spillet world of warcraft uden nogen former for problemer.
Men for en uges tid siden brændte mit grafikkort (nvidia 8800 ultra) af, så jeg måtte ud og finde mig et nyt.
Jeg har så købt et "Asus ENGTX280" som, så vidt jeg ved, er noget af det absolut bedre på markedet.

Da jeg fik mit nye kort besluttede jeg mig for at formatere så jeg kunne starte på en frisk med nyt kort.
Så jeg formatere installere drivers henter alle updates til windows og begynder derefter at installere wow.

Med mit gamle kort kunne jeg køre med alle settings på max uden nogen former for lag på noget tidspunkt, men nu lagger det helt vildt hver gang jeg bevæger mig med alle settings på laveste.

Jeg er helt på bar bund hvorfor det her sker.
Så jeg håber i kan hjælpe mig.

Her er mine pc-spec:

-Motherboard: ASUS Commando Republic of Gamers Series
-Processor: Processor: Intel(R) Core(TM)2 CPU 6700 @ 2.66GHz (2 CPUs), ~2.7GHz
-Ram: Kingston HyperX 4G
-Grafikkort: ASUS ENGTX280 OC/HTDI (1 GB)
-Lydkort: Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Professional Series

Jeg bruger windows Vista ultimate med SP1

Jeg håber i kan hjælpe.
På forhånd tak.
Avatar billede grandslam Nybegynder
17. december 2008 - 16:33 #1
Åh ja. Jeg glemte at sige jeg spiller også en del cod4.
Der har jeg en gennemsnitlig fps på 90-100.
Avatar billede grandslam Nybegynder
28. marts 2010 - 05:12 #2
Geninstallerede min comp.
Det rettede problemet