Avatar billede kc170580 Nybegynder
17. december 2008 - 13:51 Der er 2 kommentarer

normal.dot

Når jeg benytter word 2003, så kommer der meget often en popup som spørger om jeg vil gemmen normal.dot.
Det vil jeg ikke og svare nej, så siger den at den bliver benytte af en andet program.
Hvorfor prøver den at gemmen når jeg siger nej.

Allerhelst vil jeg slet ikke spørgen om dette.

Er der nogen der har en løsning???
Avatar billede kabbak Professor
17. december 2008 - 14:04 #1
Prøv at søge efter Normal.dot, du maå ikke have word åben, hvis ikke du har makroer eller andet i den , du vil bruge, kan du bare slette den, den bliver gendannet, hvis du vil bruge den senere.

Se om det hjælper
Avatar billede knirkeline Nybegynder
17. december 2008 - 14:33 #2
Du kan også tjekke om din Word er indstillet til at spørge om Normal.dot skal gemmes. Det gør du i Funktioner, Indstillinger, fanen Gem - der er der et felt som hedder Spørg, om Normal.dot skal gemmes.

Normal.dot er din standardskabelon, så hvis du sletter den, kan du risikere, at miste dine standardindstillinger, fx skrifttype, sideopsætning og Autotekster.