Avatar billede livse9 Nybegynder
17. december 2008 - 11:24 Der er 1 løsning

Skal jeg købe denne? For/imod!

Hejsa

NU skal pcen ud og erstattes af en mac. Mit behov er 15" skærm da jeg ser en del video på den fra især youtube, det kan jeg vel også på en Mac, ikke? Eller..? Derudover surfer jeg lidt, tjekker mail og sådan, ordner billeder i Picasa og redigerer lidt video. Dvs den behøver ikke have et fantastisk grafikkort, jeg spiller aldrig, men det skal selvfølgelig være ok. Nu har jeg 80GB harddisk, det er rigeligt til mig. Jeg har 2gb ram på min pc nu, det er ok - den kører rigtig dårligt men det er vist bare fordi det er en pc.

Jeg har kig på følgende:

http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=0800522250

Jeg får rabat på 4,5% i Fona, så der vil jeg jo gerne købe den.

De har også denne:

http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=0800522260

Er det det værd at give de ekstra par tusinde? Hvad får jeg for dem?

Jeg har også tænkt på at tage til Sverige og købe den pga kursen. Vil det være et problem med sproget eller kan man bare ændre det?

Kan det betale sig at købe det nyeste af det nyeste, eller er det ting der ikke er vigtige for mig?

Jeg har virkelig svært ved at gennemskue hvad forskellen er!

Håber på god hjælp :)
Avatar billede livse9 Nybegynder
17. december 2008 - 13:29 #1
Lukker