Avatar billede apoze Nybegynder
16. december 2008 - 12:26 Der er 2 kommentarer

SMS-gateway til dating site?

Hej eksperter

Jeg har fået til opgave at finde en SMS-gateway til et dating site der skal bruges som en slags alternativ til betaling af tjenester på sitet.

Vores team er tunge drenge der kan programmerer sig ud af det meste, og derfor er den løsning vi ønsker ikke en komplet løsning med en masse flotte grafer, funktioner osv. - men nærmere et alternativ der har fokus på prisen.

Vi skal bruge en SMS-gateway til en funktion på sitet, som giver medlemmer muligheden for at smide en hilsen på sitet.

'Smid en hilsen'
Vi har ligesom andre dating sider fået udviklet en lille funktion til at hente dynamisk data fra en database, gennem noget AJAX og PHP. Formålet er at medlemmer skal kunne sende en SMS ind, hvor den redirecter til en side der ikke ses, og indsætter nogle felter i vores database hvis SMS'en er gået igennem. Her viser den så et billede af medlemmet, navn, dato sms blev sendt og brugerens besked. Medlems dato bliver sammenlignet med mobil nr. sms er sendt og med medlemmets mobil nr. på vores site. Vi har før brugt noget lign. hvor vi fik et OK tilbage fra en XML fil, men det var desværre for dyrt i forhold til hvad vi ønsker at betale for denne service. Det er i bund og grund meget simpelt

Kort fortalt:
Et medlem sender en besked til **** med besked 'KEYWORD Hej med jer derude' og beskeden bliver vist på sitet.

Er der nogen der har erfaring med dette og evt. nogle gode udbydere/leverandører jeg burde tage kontakt til for en optimal løsning, så lad mig endelig hører nogle forslag.

På forhånd tak.

Med venlig julehilsner
Apoze
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. december 2008 - 12:42 #1
Har tidligere haft en kunde der fik udviklet dette, men prøv at tage fat i Compaya.dk - Du kan prøve dem til selve SMSdelen
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2009 - 23:22 #2
Prøv og tag kontakt til Computopic. Det er bl.a. dem der er bag www.smsme.dk