Avatar billede zhixc Nybegynder
16. december 2008 - 09:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

D-Link DWL-650+

Jeg har lige fået ny bærbar med Vista på, men når jeg installere mit D-Link AirPlus DWL-650+ netværkskort, giver den mig fejlen "Enheden kan ikke starte. (Kode 10)". Hvad gør jeg?

Ps. Det er de nyeste drivere og det er Vista SP 1.
Avatar billede froej Nybegynder
17. januar 2009 - 20:42 #1
HAr gravet lidt og fundet frem til to ting.

1. Det er næsten udelukkende XP drivere der findes til kortet og den virker ikke på Vista. Vil du dobbelttjekke at det ikke er en XP driver. Se evt. her :
http://www.radarsync.com/driver/d208139-d_link_airplus_dwl_650_wireless_cardbus_adapter

2. Læste om en der havde tilsvarende problem med dette kort og med samme kode 10. Her var det et issue omkring power, hvor den bærbare ikke måtte køre på batteri under installation..... Det er måskelidt langt ude, men et forsøg værd, når det nu driller.
Avatar billede zhixc Nybegynder
18. januar 2009 - 18:19 #2
Mange tak! Det løste problemet, smid et svar så får du point'ne
Avatar billede froej Nybegynder
18. januar 2009 - 18:53 #3
velbekomme