Avatar billede secher35 Nybegynder
16. december 2008 - 08:13 Der er 4 kommentarer

Hjælp til mindere ASP projekt.

Hej jeg søger en der kan lave en ASP side til mig i sin fri tid.
Den består af en forside og en admin side.
Admin siden skal kunne uploade et billeder med url link til forsiden.

Det var meget grundlæggende. hvis du er intraserret kan du smide din mail her. så kan vi enden snakke om det på msn eller skype hvor jeg kan tegne og fortælle lidt mere om det.

Mvh. René
Avatar billede aaberg Nybegynder
16. december 2008 - 12:00 #1
Skal det være ASP? Hvis ASP.NET også er i orden, kan jeg måske hjælpe dig :-)
Avatar billede secher35 Nybegynder
16. december 2008 - 12:34 #2
ASP.NET er helt iorden.. :)
Avatar billede aaberg Nybegynder
16. december 2008 - 12:53 #3
Kan du ikke bare smide din msn-adresse her, så kontakter jeg dig via messenger :-)
Avatar billede secher35 Nybegynder
16. december 2008 - 12:55 #4
secher35@hotmail.com