Avatar billede bryderen Nybegynder
15. december 2008 - 17:10 Der er 3 kommentarer

Hvad betyder denne fejl: Unable to load file 'MySql.Data'

Hej eksperter,

Jeg har en side hot-shots.dk (floorball-side), hvor fejlen opstår... Det hele har fungeret fint i et stykke tid, men pludselig opstod fejlen uden at jeg havde foretaget ændringer på noget som helst...

Filen MySql.Data.dll er selvfølgelig uploadet på serveren, hvor den hele tiden har lagt, og jeg har prøvet at overskrive den med den lokale fil.

I øvrigt fungerer siden fint når jeg kører den localhost. Har aldrig set fejlen før? Er det udbyderen (NeedHost) den er gal med? Eller er det min egen fejl??
Avatar billede Syska Mester
17. december 2008 - 11:05 #1
lader til at dit webhotel måske står til .NET 1.1 ... nok en fejl fra deres side, men et forsøg værd ... med mindre det selvf er lavet til 1.1
Avatar billede bryderen Nybegynder
18. december 2008 - 15:59 #2
Jeg skal ikke kunne sige om det er problemet...

Tilgengæld får jeg nu følgende fejl:

System.IO.IOException: There is not enough space on the disk.

Når jeg kører en af undersiderne... Dog kun nogle gange...

Fejlen opstår stadig kun når jeg kører siden på serveren, og fungerer uden fejl på localhost.

jeg har læst følgende i et forum: "IWAM_<machine name> user having a disk space quota. Allow this user to be unlimited and the problem goes away." Men der står ikke nærmere om hvordan det gøres? Nogen der ved det?
Avatar billede Syska Mester
18. december 2008 - 16:35 #3
Lyder meget som om din host har nogen problemer med deres server ....

Specielt hvis du får en "System.IO.IOException: There is not enough space on the disk." når du kører det på deres host ...

jeg ville kontakte dem ... og høre hvad der sker

// ouT