Avatar billede funkylezzz Praktikant
15. december 2008 - 14:48 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Har virkelig brug for HJÆLP!

Hej jeg har virkelig brug for hjælp.
Jeg har brugt meget meget meget lang tid på min nye hjemmeside
Jeg bruger Microsoft Expression
Jeg har kommet til at slette WWW mappen inde fra Expression og nu er den bare pist væk.
Jeg kan ikke fortryde sletningen og jeg har prøvet at gendanne computeren til et tidliger tidspunkt men det hele er bare pist væk.

Græde græde græde :-(

Jeg håber inderligt at nogen kan hjælpe mig

Flere mdr spildt arbejde
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2008 - 15:56 #1
Det vil være nemmere at få hjælp, hvis du spørger i den rette kategori.
Luk dette spørgsmål og lav et nyt i en passende kategori, hvor folkene der har forstand på dette, kigger. Så er der større sansynlighed for, at nogen kan hjælpe.

  // Steeven
Avatar billede funkylezzz Praktikant
15. december 2008 - 16:06 #2
Og hvor dan lukker jeg et spørgsmål
Avatar billede vejmand Juniormester
15. december 2008 - 16:11 #3
Send selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.....
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2008 - 17:04 #4
Hva, rambukas... Dette ligner for mig ren spam-reklame for dit eget urelevante websted - hvilket ikke er tilladt, hverken her eller på de massevis af andre tråde, du har benyttet dig af:

http://www.eksperten.dk/spm/230396
http://www.eksperten.dk/spm/230293
http://www.eksperten.dk/spm/854930
http://www.eksperten.dk/spm/768998
http://www.eksperten.dk/spm/230830
http://www.eksperten.dk/spm/230477
http://www.eksperten.dk/spm/230424
http://www.eksperten.dk/spm/230413
og mange, mange flere...

Dette er nu indberettet...

  // Steeven
Avatar billede olebole Juniormester
17. december 2008 - 17:10 #5
<ole>

- men hvem i alverden vil dog reklamere for et site, som er en reklame for én, der ikke kan kode? Nå, man må håbe, tåben får deaktiveret sin bruger!

/mvh
</bole>
Avatar billede stfn Nybegynder
22. december 2008 - 01:56 #6
well det giver vel pludser i søgemaskineregistret. Kunne måske være derfor han gør det.
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2008 - 10:48 #7
Præcis.
Avatar billede funkylezzz Praktikant
03. januar 2009 - 15:00 #8
Hvad for noget?
Jeg er ikke ude på noget, jeg er bare ikke så fern til det med hjemmesider
Sorry at det opfattes sådan
Er ikke min hensigt.
Nu skal jeg se om jeg kan finde ud af og lukke min tråde
Avatar billede funkylezzz Praktikant
03. januar 2009 - 15:02 #9
Nå .... fuck ... jeg troede at det var mig i omtalte... hehe jeg blev sku helt nervøs
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2009 - 15:18 #10
Bare rolig, du. Ingen grund til at blive nervøs.

Jeg er ikke sikker på, at jeg har fået indberettet problemet her med Rambukas helt rigtigt. Er der én herinde, der har mere forstand på det og kan give Eksperten.dk besked? Olebole, måske?

  // Steeven
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2009 - 15:19 #11
Og Funkylezzz: Se at få lukket tråden her. Dit spørgsmål skal alligevel stilles i en anden kategori.

  // Steeven
Avatar billede funkylezzz Praktikant
03. januar 2009 - 15:26 #12
hmmm ja så har jeg igen spørgsmålet.
Hvordan er det nu lige jeg lukker for en tråd?
Avatar billede ralph4 Nybegynder
03. januar 2009 - 15:35 #13
Du klikker ude til venstre for den boks der kan skrives i helt nede i bunden, så klikker du på "svar", skriver noget a'la: spørgsmål lukkes - klikker på send, dernæst klikker du på opdater (eller F5) og så vil du kunne se at der er svar på dit spørgsmål, du kan så mærke dig selv op og klikke på send igen - så får du dine egne point igen og kan bruge dem et andet sted.
Avatar billede rambukas Nybegynder
03. januar 2009 - 15:52 #14
Jeg beklager mange gange, har fået mail fra Eksperten. Havde ikke lige regnet med at det var til så stor gene. Men beklager endnu en gang!!!
Avatar billede snowball Novice
03. januar 2009 - 16:24 #15
rambukas: Jeg har nu fjernet dit link fra over 60(!!!) spørgsmål her på Eksperten, hvor de ca. 60 af dem var lagt i et kategori som ikke har været aktiv i over 6 år.

Jeg kan derfor kun se dit stunt som et forsøg på at bruge Eksperten til at forbedre din placering på søgemaskinerne ved at få en masse sider der linker til dig.

For at være ærlig, så havde jeg mest af alt lyst til at lukke din bruger, for den slags skal Eksperten overhovedet ikke bruges til. Det eneste der afholder mig fra at gøre det, er din offentlige undskyldning ovenfor.

Desuden forventer jeg nu, at du fremover holder dig 100% til de regler vi har her på Eksperten, tak.

Snowball / Admin
Avatar billede rambukas Nybegynder
03. januar 2009 - 16:47 #16
Hej snowball. Du har helt ret. Jeg så det som uskyldigt. Men er nu klar over fejlen. Det var ikke ment som spam. Undskyld!! Sker ikke igen!!!
Avatar billede funkylezzz Praktikant
03. januar 2009 - 19:10 #17
Denne tråd lukkes