Avatar billede machawk Nybegynder
15. december 2008 - 13:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Farve i fleter afhængeligt af indhold

Hej.

Jeg sidder og er ved at oprette et større regneark i excel hvor jeg meget gerne vil have den til automatisk at skifte frave på skriften eller i boksen afhængeligt af hvad der står.

eks vil jeg gerne have den til at nedtone skriften i nogle bokse til går hvis der ikke er krydset af ud for dem tideligere i arket.

På forhånd tak.
Avatar billede mugs Novice
15. december 2008 - 14:41 #1
Det hast været oppe før. Her er et bud fra kabbak, det plejer at betyde, at det fungerer;

http://www.eksperten.dk/spm/657533
Avatar billede oleelo Nybegynder
15. december 2008 - 17:21 #2
Hej
Du kan benytte betinget formatering hvor du indsætter en formel

Et simpelt eks:Du står i celle A2 og indsætter denne formel i betinget formatering
    =Hvis(A1="x";1;0)    og så vælger din formatering
Nå du skriver "x" i A1 ses den valgte formateringen i A2