Avatar billede gawc Nybegynder
14. december 2008 - 20:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wii på Monitor hvordan ?

Kunne godt tænke mig en Wii, HVIS jeg på en måde kan få den til at køre på min Monitor, som jeg har min PC på også.

men, det er jo lige med kablerne... findes der en løsning for at få den igennem HDMI ?

Alternativt kan jeg bruge DVI, og har læst i en FAQ på Nintendo's site at man kan få til igennem DVI, men hvilke(t) kabel/ler skal jeg bruge til det ?

Citat "With a Direct Connection (RGB or DVI Cables):

Nintendo does not manufacture any cables to make an RGB or DVI connection. While other companies may manufacture wires that can make this possible, we are not able to recommend them, as they are not licensed by Nintendo."

Det er følgende skærm jeg har: www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp...&Soegeord=VW246H
Avatar billede gawc Nybegynder
19. maj 2009 - 22:57 #1
SLUT
Avatar billede aners Nybegynder
21. maj 2009 - 17:19 #2
En DSUB15 til RGB/hvad end der sidder i en Wii er vel fint...