Avatar billede thorkil1 Nybegynder
14. december 2008 - 14:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

script der tjekker om bruger er logget ind

har forskellige sider med links til pdf-filer, der alle lægger bag kode...

Ideer til hvordan jeg laver et script, der tjekker om brugeren er logget ind. Hvis han er logget ind skal han videre til pdf-filen. Er han ikke logget ind, skal han først til loginsiden - og derefter til pdf....

thorkil
Avatar billede zips Juniormester
14. december 2008 - 14:57 #1
Her er et nemt login script med god hjælpe tekst http://www.phpbegynder.dk/artikler.php?id=14&page=1
Avatar billede thorkil1 Nybegynder
31. december 2009 - 11:04 #2
tak for hjælpen - lukker nu.

mvh
Thorkil
Avatar billede zips Juniormester
31. december 2009 - 13:03 #3
Du takker for hjælpen men tager point selv?