Avatar billede gurumaster Nybegynder
13. december 2008 - 23:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

At lave et udsnit

Hejsa, håber her igennem at kunne få et godt råd.
Jeg skal bruge et udsnit at et billede (et hovede) og det udsnit skal jeg lægge ind på en baggrund i Publisher. Men jeg har et problem, når jeg laver et udsnit i photoshop 7, - med lasso funktionen, og så vælger "copy" og så går ind i Publisher og vælger "paste" så kopierer den godt nok det udklippede ind, men desværre også mere end det var meningen. den kopierer nemlig en del af baggrunden fra udsnittet med. Altså...det jeg klipper ud og kopierer er rundt, men når jeg vælger at "paste" det ind i publisher så er selve rammen/baggrunden af udsnittet med....hvad gør jeg galt, og hvordan gør jeg det rigtigt ???
På forhånd tak...
Avatar billede justrace Novice
15. januar 2009 - 01:17 #1
Du skal lave baggrunden transparent.
Avatar billede gurumaster Nybegynder
16. januar 2009 - 14:28 #2
Det var ikke megen hjælp der var at hente...Øv....lukker.
Avatar billede justrace Novice
16. januar 2009 - 15:39 #3
Nu er det sådan at der bliver stillet over 50 nye spørgsmål om dagen, og at det ikke er alle experter der er på banen hver dag. Set i lyset af at der ikke er gået 3 dage siden du stillede spørgsmålet, er det nok lidt hurtigt at konkludere at du ikke får hjælp.

Du har heller ikke engang besværet dig med at svare på om det hjalp på problemet.

Mange har måske været inde og kigge, og så tænkt at det gider vi ikke når der ikke er respons på det første indlæg du har fået.
Avatar billede gurumaster Nybegynder
16. januar 2009 - 16:28 #4
Du tager vist fejl "Justrace"! Spørgsmålet er oprettet d. 13.12.08, så det med de tre dage ved jeg sgu ikke hvor du har fra...!!!!
Avatar billede justrace Novice
16. januar 2009 - 17:01 #5
Tror jeg sov da jeg læste datoen, men bare så det var den 13. og ikke at det var dec. 08. :)