Avatar billede joburg Nybegynder
13. december 2008 - 14:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søgehjælp til drivere

Hej

Kender I til et godt gratis program, eller en hjemmeside, som kan finde og hente de drivere man måtte mangle (eller ønske at opgradere) på ens Vista-PC?

Dette kan DriverAgent, samt www.PCPitstop.com, men i begge tilfælde skal man betale hvis man vil hente driveren.
Avatar billede sveegaard Nybegynder
13. december 2008 - 18:37 #1
Gode steder at kigge er: www.planetamd64.com (også selvom du har Intel ;) og www.start64.com

Findes der ingen officielle drivere, findes der rigtig mange modificerede drivere. Eller kan en googlesøgning efter "etellerandet driver vista 64-bit" (uden gåseøjne) give bonus.
Avatar billede joburg Nybegynder
13. december 2008 - 20:15 #2
Hej sveegaard

Min Vista er 32 bit, men jeg synes ikke, at det ser ud til at siderne selv kan finde de manglende drivere.
Avatar billede joburg Nybegynder
30. december 2008 - 14:38 #3
Nå, pointtallet hæves i håb om at finde en gratis metode til automatisk at installere/opdatere manglende/forældede drivere på min Vista...
Avatar billede joburg Nybegynder
10. januar 2009 - 15:46 #4
Hej
Da ikke andre har svaret, lukker jeg indtil videre spørgsmålet og giver sveegaard pointene. Sig til hvis der skulle dukke forslag op.